Uppdaterad 2017-06-25
Gröt och sång i bystugan

Här är de duktiga musikanterna!
Elvira Eriksson,Tyra Eriksson,Maja Nordin och Anton Hermansson

Tyra ock Elvira spelade och sjöng True colors.

Tyra,Elvira o Maja sjöng När julen är här.

Anton Hermansson började underhållningen
med att spela ett stycke av Beethoven.

Sedan blev det fyrhändigt på pianot.
Maja och Anton spelade Eine kleine nacht musik.

Vi fick god risgrynsgröt som Barbro o Kristina gjort.